PROVĚŘENÍ V SERVISU – OTÁZKY

PROVĚŘENÍ V SERVISU

• Mám problém se spojit se servisem, co mám dělat?
V případě, že máš problém kontaktovat servis, nebo jiný problém, tak nám zavolej na telefonní číslo.

• Potřebuji přeobjednat termín v servisu více jak 24h předem.
V případě přeobjednaní se nic neděje a společně se servisem najdete jiný termín.

Potřebuji zrušit termín více jak 24h předem.
V případě zrušení termínu nás kontaktuj. Vše vyřešíme a vrátíme ti peníze.

Chci změnit termín v den prohlídky
V tomto případě už pro tebe máme rezervované místo v servisu a musíme ho uhradit. Za tuto změnu je poplatek 600 Kč.

• Chci zrušit termín v den prohlídky a nemám o službu nadále zájem
V případě, že se toto stane, tak je poplatek 1.500 Kč, který ti odečteme z již zaplacené služby. Zbylé peníze ti pošleme zpět na účet.

Jak probíhá prověření v servisu?
Servisní technik si převezme vozidlo a celé ho podle našich norem prohlédne. Po kontrole dostaneš výstupní formulář o stavu vozidla.

• Co když je s autem něco špatně?
Náš technik ti řekne co na vozidlu není v pořádku a případně udělá cenovou nabídku na opravu. Ty se podle toho rozhodneš jestli o vozido máš zájem.

• Co když se s vozidlem něco stane krátce po koupi?
V případě, že se vozidlo rozbije a závada bude jako skrytá vada, tak ti pomůžeme s vyjednáním o slevě z kupní ceny, nebo odstoupením od kupní smlouvy. Jsme připraveni tě hájit i právně s advokáty.

OBJEDNEJ PROVĚŘENÍ ZDE